10 mars, 2009

Pust o suck...

ska bli skönt att åka o jobba i morgon. Bodil ringde o ville hämta Jenny på skolan, men när jag sen sa det till Jenny så blev hon ledsen o sa att hon absolut inte vill. För Bodil tjatar bara om pappa o det vill jag inte höra, sa hon. Så jag får väl ta o ringa Bodil i morgon fm.

Lyckades ta en någonlunda bra bild på mig själv i kväll :)

Bjöd katterna på lite leverpastej... Tarzan blev glad, men Tusse gick därifrån. Vet inte vad det e med honom, han äter bara hemma hos Jan.

Och så Dagens bild 090310 var tänkt att få på Tusse... men han var inte riktigt av samma tanke :) Han gick sin väg...

Vi har varit med mamma o handlat i kväll o sen följde hon med oss hem en stund. Jenny fick plockat fram fotbollen o visade henne sina konster o vad hon fått lära sig på fotbollsskolan.

Sen har jag suttit o skrivit protokoll o versamhetsplan för 2009, då nu e jag rätt slut. Ska ta o krypa ner i sängen till Jenny ;) Jag ska upp tidigt o in i duschen innan vi åker till jobb

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Kikar in och spanar lite på dina "dagens foto" :-) Hoppas allt är bra!