25 mars, 2009

Semesterdag :)

Sovit så dåligt i natt oxå.... somnade lagom tills klockan ringde vid 5. Upp o drack kaffe med Jan o sen somnade jag om o sov en timme.
Gick upp o gjorde frukost till Jenny, sen skulle vi iväg på utvecklingssamtal. Och det gick bra, går jättebra för Jenny i skolan. Inga problem med nåt... jobbar bra, har gott om kompisar o funkar bra med alla i klassen.

Efter det gick jag upp i Jans lägenhet en stund innan det var dags att köra katterna till veterinären. Körde hem o käkade frukost, läste tidningen o packade ihop träningskläderna. Bort på Maxi o köpte en tränings-BH, upp till Jans lägenhet o tog en kopp kaffe o bytte om.
I väg o fick en introduktion på gymmet. Hämtade Jessica o följde med henne på Arbetsförmedlingen innan jag hämtade katterna. Upp i Jans lägenhet... fixade lite o hade kaffet klart när Jan kom hem :) I väg igen o handlade... hem o käkade... i väg o tränade o skaffade nyckel till gymmet, så jag kan träna innan jag sticker till jobb, om jag vill. Hem.. duschade.. o kollade på Rent Hus. Nu ska jag göra mig klar för sängen o hoppas jag somnar bums. Trött men ändå inte. På fredag blir till att inkassera "lönen" för att jag hjälpt en tatuerare med sin hemsida... dvs, jag får mina tatueringar då :) Båda tjänar på det.. kostar bara honom lite bläck o tid. Och mig kostar det bara lite datortid.. o jag sitter ju ändå vid datorn :D

Här kommer gårDagens bild 090324...
Jenny kämpar med sin stickning...

Dagens bild 090325

Här e en som e fruktansvärt sur på mig... två ggr har hon slitit av sig tratten o jag har satt på den igen *s* Gick inte ens att muta henne med godis för att hon skulle sluta sura. Jaja.. i morgon e det säkert bättre. Antaglien sliter hon av sig tratten under dagen, när vi e på jobb...

Nej.. dags för sängen. I morgon kväll ska jag med en kompis o träna o sen har jag planerat att träna på fredag morgon innan jobb. I helgen blir det ingen träning alls.. kroppen vill nog vila då :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Ska du tatuera dig? Vad då för något? Har du någon sedan innan?

Vicki