03 mars, 2009

Tisdag

Ja, då har man varit på kurs igen.... denna gång handlade det om försäkringar. Rätt intressant... God mat fick vi oxå.. Kyckling Masala med ris. Och som vanligt så vräkte jag på med grönsaker =)

Min bil e lagad nu :) Var kolen i generatorn som var slut, så nu e dom bytade. Jag ska iväg o betala dom i morgon, blev ju så att det var Pontus skola som hämtade dom (eftersom eleverna lagade min bil).

Jenny börjar må bättre. Inte lika kontrollerande mot Jan o mig, mer avslappnad nu. Och har t o m börjat gå ut på gården o leka med kompisar. Fast det beror nog en hel del på vädret oxå :) Hon e duktig o säger ifrån när hon går med nån kompis hem.
Nu ligger hon i soffan o kollar tv o om en stund ska hon in i duschen o sen i säng. Hon ska även plocka fram de kläder hon ska ha i morgon, så att vi slipper tjafsa om det i morgon bitti.

Emily kom precis hit. Hon o Jessica umgås i stort sett varje dag nu, men det e bara trevligt =)

gårDagens bild 090302 e tagen bara för att testa kameran i mobilen... en utslagen Jenny.
Nej.... dags att ta hand om tvätten o disken... o packa ihop Jennys gympakläder tills i morgon bitti.

1 kommentar:

Vicki sa...

Är Jessika och Emily bästa kompisar? Har Jessika fått något jobb ännu?

Har din mamma åkt någonstans? Verkade som det när jag var inne på facebook att hon skulle någonstans idag?

Vicki