26 december, 2007

Usch ja...

Inte alls en jul som förväntat...
Kort o gott.... Jan o jag blev ovänner och det var INTE mitt fel. Så då hade Jenny o jag helt plötsligt ingen att fira jul med. Ok.. mamma sa att vi kunde få komma, men jag var inte alls sugen på det. När jag var på väg till Staffanstorp för att lämna Jessica o Pontus så fick jag bara för mig att köra till Tina. Ringde o kollade o vi fick gärna komma. Hem o packade snabbt o sen iväg.
50 mil på julaftonskvällen.. roligare kan man ha det. Men det var jättekul att träffa Tina, Micke, Isaac, Elicia o nyfödda bäbisen :) Oliver o Theo är hos sin pappa i Norge.
Barnen har lekt jättefint... i övrigt har det inte hänt nåt. Mår skit pga detta med Jan. Vi har pratat en del o om en stund ska Jenny o jag köra dit, så vi får prata. Har har jättedåligt samvete o mumlade nåt om julklappar under granen... Han har redan fått julklappar av oss... dom hängde jag på hans dörr i måndags innan vi körde.

Lägger in lite bilder i morgon eller så. Håller på att tömma videokameran... filmade en hel där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad var det som ni blev sådana ovänner om på självaste julafton? Vad sa Jans mamma när inte du kom?

Det var ju roligt för Tina att du kom och hälsa på henne. Har dem stort hus? Hur sent kom ni dit på julafton?

Ha det bra,Vicki