10 december, 2007

Sitter här...

o bara e så jäkla lycklig :) Inget speciellt har hänt... charmiga ögonkast på jobbet... telefonsamtal... Mmm.. det behövs inte så mycket. Och ändå e jag konstant upp över öronen förälskad i Jan *fniss* Satt o tänkte på det innan, föreslog att han skulle ha en viss skjorta på sig på fredag... samma som han hade vår första nyårsafton för två år sedan *dreggel* Tänk... snart 2½ år som vi varit tillsammans... Inte alltid smärtfritt... men lika envisa bägge två :) När det varit nåt negativt så har det alltid rättat till sig o blivit ännu bättre.
Jenny ville ha med honom när hon går lucia... Pontus vill ha med honom när han ska vara med i en julshow och Jessica o Emil vill att han ska följa med upp o träffa Emils föräldrar i mellandagarna. Det e bara det där sista som han tvekar inför. Han känner ju inte Emil så väl, men för Jessicas skull så hoppas jag att han följer med. Tror hon vill ha en "pappa" med upp, att det känns bra.

Tänk så mycket skit jag överlevt... det e den kärlek jag känner för Jan värd! För så lycklig som han gör mig, har ingen lyckats med tidigare :)

Inga kommentarer: