16 december, 2007

Söndag

Ska till Valen om ett tag o titta på Måns Zelmerlöw. Han ska signera skivor där o Jenny vill gärna träffa honom då han "är" en av hennes pojkvänner *s* Tidigare har hon ju träffat Andréas Johnsson och Idol-Danny.
Sen hämtar Jan oss o så ska vi till hans mamma på fika.

__________________________________________________

Jenny e framme och får sin skiva signerad :) Fast hon ville inte ha nån kram för hon tyckte inte det var snyggt när han var skäggig *s*
Sen tog Jessica o Emil min bil o Jan hämtade Jenny o mig. Drack kaffe o käkade kakor. Fick julklappar... gissa om Jenny var glad?! Hon ska ta med dom o visa hos dagmamman i morgon.
Handlade middag på hemvägen o sen körde Jan oss hem.
Nu e middan avklarad o jag sitter o pratar med Swinge på MSN.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kommer det sig att ni fira jul redan med julklappsöpnning?
Hur är det annars?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Hur har det gått med Jessikas socker? Jag fick svar på mina sista prover nu så jag hade fått diabetes.

Börjar du bli klar med julklapparna?

Ha det bra,Vicki