04 december, 2007

Tisdag

och ryggen känns lite bättre idag. Men stannar hemma i morgon oxå...så kan jag förhoppningsvis jobba torsdag o fredag... o om det blir övertid på lördag.

Körde till Jan i kväll o följde med o hämtade min nya mobil :) Dock är jag väldigt besviken. Säljaren sa att den skulle vara som min gamle men ännu bättre. Men en hel del av de funktioner som jag använde fanns inte med. Så jag ska ringa o klaga i morgon förmiddag o hoppas att få den utbytt direkt mot en annan. Har jag världens tur, så står 3 fortfarande på Valen o raggar kunder, så kanske jag kan byta där. Får höra vad hon har att säga. Har hennes direktnummer, så det blir inga problem att få tag i henne.. har reda förvarnat via sms.

Jan fick idag frågan om vi har den vite katten kvar... för det e nån som e intresserad. Men nu e vi så fäst vid honom.. Han e så kelen o busig. Just nu anfaller han just precis allt *s*

Usch, vad jag e trött på detta bredbandet.... krånglat sedan i lördags o dom verkar så ovilliga att fixa det. Får väl ringa dom i morgon igen.

Inga kommentarer: