12 december, 2007

Julshow

Julshowen med Pontus klass var trevlig. Pontus finns med i nedanstående video.. i slutet.. han längst till höger med ormarna :) Ja... det e riktiga, livs levande :)

Jenny, Jessica o Jan var oxå med... efteråt gick vi en tipsrunda där... Jan o Jenny mot Jessica o mig... dom vann :( Men det var svåra frågor... handlade enbart om ljus, då showen gjorts på NO-lektionerna.

Nu sover Jenny o jag har dammsugit lite. Ska i säng tidigare i kväll... Jan ringde i 25 min i morse innan jag vaknade.. o då har jag ändå telefonen intill kudden *s* Var trött...

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det Pontus som höll i ormen? Har du ingen blid som du kan sätta in på Pontus?

Hur kan du sova så hårt att du inte hör telefonen? Jag tycker jag sover hårt ibland men den har jag alltid vaknat till.

Ha det bra,Vicki