17 december, 2007

Måndag

och jag försov mig rejält i morse. Vaknade av att Jan ringde kl 6.05 :( Men Jenny var snabb, jag var snabb o jag var på jobb 5 min tidigare än vad jag brukar *s* Men så har jag börjat köra ett annat håll som går lite snabbare.

Jenny o jag ska strax köra till Jan... sover där i natt. Kände bara för att ligga nära honom i natt :) Agga kommer väl bli lite putt.. hade lovat henne att sitta på MSN senare, hon skulle skicka över korten från julbordet. Men det får vi fixa i morgon i stället :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Som det ser ut nu så har jag inte så "hög" diabetes. Så med kost och motion så kan jag hålla mig i bra form utan spruter.

När jag hade gravilitetsdiabetes så höll jag hårt på kosten med och då fungera det så det blir den hårda linan.

Ha det bra,Vicki