03 december, 2007

Suck...

då var det dags igen... med ryggen :( Fick gå hem tidigare i dag för jag hade så ont.. klarade inte göra nåt. Så jag ska vara hemma i morgon oxå o hoppas på att det är bättre så jag kan jobba på onsdag. Retligt att jag lovat bjuda Jan på mat på jobbet i morgon... nu blir det ju inte så.

Jenny ska gå lucia nästa vecka för familj, släkt o vänner. Nu talade hennes pappa om för henne i telefon i kväll, att han inte kommer om Jan kommer... Jenny blev ledsen o rädd... klart hon vill att pappa ska komma oxå... Jan bjöd hon för flera veckor sedan, så fort datumen blev bestämd.
Nu blev hon rädd o sa att då får inte Jan komma om pappa säger så.. Men varför ska han få bestämma vem hon ska få bjuda? Förra året tog han med sin dåvarande sambo... o det förvånar mig inte om han tänkt ta med sin sin nya tanta i år. Så han anser sig ha rätt att ta med vem han vill, men jag får inte ta med Jan. Kan det vara annat än rädsla? Hur man nu kan vara rädd för Jan *asg* En gång när Jan var med o lämnade Jenny (och satt kvar i bilen o väntade), så frågade han om det var Jan som satt i bilen o visade sen att han hade en träpåk innanför jackan. När han sen skulle lämna Jenny på söndagen så sa han att han skulle ha med sig alla sina kompisar om Jan följde med. Jan följde självklart med... lika nyfiken som jag på vad han hade för kompisar... o det visade sig inte vara några alls :) Han kom alldeles ensam *asg*

Förhoppningsvis kommer min nya mobil i morgon :) Pontus får den gamle o han väntar otåligt *s*

Inga kommentarer: