09 december, 2007

Helgen

Fredag åkte jag till Jan... hade svårt att somna... var inte det minsta trött. Somnade väl runt 1 o sen skulle vi upp strax efter 5... var inte alls kul.
Gick bra att jobba... slapp syna, fick flytta bilar :) Efter jobbet körde vi till Ikea.. Jan köpte lite fler värmeljus o lite annat. Sen fick vi ett ryck o körde till Burger King på Mobilia o käkade. Hade några kuponger, så vi fick mycket mat för pengarna :)
Väl hemma hos Jan tog vi en kopp kaffe, jag kröp ner under täcket i soffan... o somnade. Vaknade strax innan 20... tittade på Svensson, Svensson. Gick o hämtade en pizza strax innan 22... åt, tog en dusch.. o somnade sen igen. När jag vaknade väckte jag Jan i andra soffan.. frågade vad klockan var.. o han svarade 7.30! Ojoj... in o borstade tänderna o sen in i sängen.. o somnade igen *s* Vaknade sen av att Jan stökade i köket... kollade klockan o den var 11.30 *s* Så jag har sovit bort nästan ett dygn. Så jag e faktiskt väldigt pigg i kväll.

Jessica ska köpa ny mobil... hon har lite svårt att bestämma sig, jag föreslog att hon ska köpa en sån jag har... o just nu lutar det väl mot det. Jag e skitnöjd med min. Lite ovant med touch-knapparna, men jag börjar vänja mig.

Inga kommentarer: