20 december, 2007

Klappkväll

i Trelleborg o min kusin var där o uppträdde. Dom var jätteduktiga!!!! Blev lite förvånad att Emilia kände igen mig.. har ju inte träffat henne på många år... men när jag kom hem o såg mig i spegeln så förstod jag varför... Jag liknar min mamma *hjälp* Och hur kommer jag från det? Hjälper det att sminka mig som en punkare o färga håret grönt? *s*

Vi gick en runda i stan... träffade Mats o vi stod o pratade länge... Jenny tyckte att han var jätteduktig.. han trollade ju för henne *s*
Sen körde vi till pizzerian o hämtade mat o sen hem till Jan o åt där. Jenny hade julklappar från dagmammorna som hon skulle lägga under Jans gran.
Och nu e det bestämt... vi ska fira jul hos Jans mamma. Tror Jenny kommer tycka det e jätteroligt, hon gillar att vara där. Jenny ska ju fira jul med oss i år.. förra året firade hon med sin pappa.

Fick julkort från Vicki o Ove idag *tackar så mycket* Tyvärr har jag inte skickat ett enda i år... får iaf ta o ringa Ove i morgon o tacka. Ove e en fd arbetskamrat o en god vän, trots han fyllt 65. Kanske jag ska köpa en julblomma o köra bort o lämna i helgen.

Lizette kommer i morgon :) Ska hämta henne efter jobb o så stannar hon till lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt med en uppdatering, det var ju någon dag sedan.

Vad uppträdde Emilia med?

Jag såg henne på julkoneren i Hyby i söndes när Amelia också uppträdde.

Ska du ha alla barnen hos dig i helgen? Ska Lizette, Pontus och Jessika åka till Lizette sedan? Kommer Jimmy till dig någonting under julen?

Ha det bra,Vicki