28 december, 2007

Hemma igen...

Tillbringat 2 dygn hos Jan... pratat o pratat.
Han hade fixat julklappar åt oss... mesta köpt för länge sen. Dom låg under granen o väntade o Jenny tyckte det var jättekul att öppna paketer där oxå.
I går var vi i Malmö o skulle lämna min mobil på reparation... Fick en väska till videokameran av Jan, för han visste inte vilken jag ville ha.
Jenny fick ett gosedjur på Build-a-bear.... *dyyyr*
I dag vid 9.30 kom Jessica in till stan.. o så körde vi till Ikea o shoppade. Sen köpte Jan skor till sig o stövlar till Jessica. När vi sen packat våra grejor hos Jan o lastat bilen så körde vi till Valen o handlade lite.. Jessica skulle ha byxor.

I morgon ska vi till Emils föräldrar på middag. Ska bli trevligt. Mest orolig för vägen dit.. hittar ju inte, så det e tur att Jan kör, så kan jag läsa karta. Pontus ska åka till Martin o kommer hem på onsdag... så några dagar blir det bara Jenny o jag. Nyårsafton firar jag hos Jan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du träffat Emils föräldrar förut? Trevligt att Jan följer med! Var bor dem någonstans? Har Jessika och Emil varit tillsammans länge? Ska alla barnen med? Bor Pontus komis långt här i från?
Ska du ha Jenny på nyår? Vad ska ni göra, fixa något gott?

Det blev en massa frågor!!!!!

Ha det bra,Vicki

Nancy sa...

Ja, visst är det mysigt med akvarium.
Jag fick ett tips från en kompis, som nån som hon kände hade gjort. Fiskar är ju dyra... Hon satte helt enkelt upp lappar på anslagstavlor att hennes barn letade efter nån som ville skänka fiskar till deras näst intill tomma akvarium.
Dom fick jättemånga svar. Många har fiskar som har fått yngel som dom inte vet vart dom ska göra av.

Ha ett Gott Nytt 2008!