11 december, 2007

Tisdag

Ryggen krånglar igen.. men jag ska stå ut ett tag till. Som det ser ut nu, så ska jag få byta arbetsuppgifter ett tag o se om ryggen håller för det. Trivs ju hyfsat bra med mina arbetsuppgifter, så helst vill jag kunna fortsätta med det.. men det funkar inte att gå sjukskriven några veckor i stöten. Så då måste jag komma fram till nån annan lösning.

Xet e igång igen... Nu håller jag tydligen på med bedrägerier igen... Gud, vilken hemsk människa jag e :) Jaja... så länge jag inte laddar ner sånt som han gjorde så e det ju lugnt... För mig finns iaf gränser för hur man uppför sig :)

Funderar på att gå o lägga mig en stund. Ska skicka nån av de stora att handla o fixa middag... min rygg behöver vila.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har du träffat Jan? Genom jobbet?

Vad är det nu X:et fått för sig? Vaddå bedrägeri?

Ha det bra,Vicki