22 december, 2007

Äntligen

e man långledig... ska inte jobba mer i år :)
I går hämtade jag Lizette efter jobbet. På kvällen körde vi till Trelleborg o julhandlade lite. Jessica skulle köpa till Emil. Och jag köpte lite kläder jag ska ha på julafton när vi ska till Jans mamma.
Om en stund ska Lizette o jag köra o köpa de sista julklapparna. Har bara lite smått kvar att handla... Vet inte riktigt vad jag ska köpa till Jans mamma. Sen blir det svårt att handla Lizettes julklappar när hon e med... får ev köra in o göra det i morgon, men då har kanske inte den affären öppet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du fått i ordning på alla julklappar nu? Jag fixa själv dem sista igår så nu ska jag bara slå in dem idag. Det tar sin lilla tid.

Är ni bara hemma och tar det lungt idag? Vi ska bara vara hemma inte väg till någon. Jonas och tjejerna är iväg och fixar lite nu.

Ha det bra,Vicki

GOD JUL på er