07 december, 2007

Fredag

Jobbat idag o tiden har gått i ett rasande tempo. Beror säkert på att jag haft andra arbetsuppgifter idag.... knappt synat alls, mest flyttat bilar. Har jag tur så får jag göra det i morgon oxå, men det lutar mot att jag får syna bilar. CMP har kört in lite bilar till oss under dagen som kom med båt i förmiddags.
Skulle egentligen till Agga efter jobbet, men vi ska ev ta det på måndag i stället, om jag kan flörta med Jan i kväll *s*

På onsdag ska Pontus spela med en en julshow med klassen på Vannhög, så vi ska givetvis gå dit o titta. Ska bli kul! Sen ska Jenny gå lucia på torsdag o sen ska vi på julbord på fredag. En intensiv vecka.

I kväll kör jag till Jan när Jenny åkt till sin pappa. Sen ska vi ev en sväng till Ikea efter jobbet i morgon.

Inga kommentarer: