26 mars, 2007

Marsvinsbäbisar

Ettan
Tvåan
Trean Fyran

Alla

Var inte det lättaste att ta foton på dem *s* Ska ta nya i morgon eller så.. .som dom vuxit redan :) Full fart e det i buren.

Fullt upp på jobbet.. 1700 bilar att syna... kan ju inte påstå att jag e sysslolös... Men vädret har ju varit toppen idag :)
Efter jobbet hämtade jag Jenny o sen mötte jag upp Jan i stan, så gick vi på apoteket. Jag har bara sovit 1½ timme på 4 dygn, så jag kände att jag måste ha mina sömntabletter. Ska ta en om en stund.. lustigt nog e jag pigg som en lärka...
Sen körde vi till Maxi o handlade o sen fikade vi hos Jan innan vi körde hem o lagade middag. Nu sover Jenny sött.

I morgon ska vi ev iväg o träna, om inte Jan ska på bandyträning. Mamma passar Jenny under tiden. På onsdag tänkte Jessica o jag gå på Tjejkväll på Valen. Andreas Johnson ska uppträda o jag tänkt stå längst fram o dreggla *s* Annelie.. vill du följa med?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ettan blev min favorit bland marsvinen så söt den är. Ronja satt och titta på dem hon tyckte nog att dem var fina alla.

Underbart väder idag med!!!

Vicki

Anonym sa...

*skrattar gött*

Joo,, ja håller med.. han är nåt att dregla för.. *L*
Ja tänkte ja skulle försöka att ta med svärmor dit.. hon kommer nämligen ner till oss å ska vara här i några dagar.. så vi får se om vi syns då.. // Annelie