29 mars, 2007

En kväll bara för tjejer

var det på Valen i Trelleborg igår. Andréas Johnson uppträdde o vi var givetvis där *s* Köpte hans skiva o fick den signerad. Gissa två som var helvilda *s*

I dag körde jag från jobbet kl 11... Jessica skulle filmas för Lunarstorm o killen från reklambyrån skulle möta upp oss på Jessicas skola kl 12. Jag ville följa med för att kolla att det var seriöst o det var det. Gick jättebra... skolan lånade ut ett rum, Jessicas lärare kom o hälsade o alla var jättenyfikna. Nu e Jessica o jag hemma igen.. Jessica ska tvätta o jag tänkte ta o vila en liten stund innan jag ska hämta Jenny.

Jag e hiskigt arg på Pontus.. som slarvat bort sin dörrnyckel... vilket han inte tycker e så märkvärdigt. Mamma tycker inte det heller.. hon sa att det e bara till att göra en ny... Tack o lov att Jan står på min sida... han tycker precis som jag.

Det gör han även när det gäller mitt X... fast det gör väl de flesta :) Just nu dröser det in förtäckta hot från honom... vilket inte e speciellt ovanligt... e favoritsysselsättning, tror jag *asg* Jaja.. har man inget liv... då kan man ju roa sig med det. En del av er här vet varför jag flydde från honom... ett beslut jag inte ångrat en sekund. Och när jag sen träffade Jan... jag kunde inte vara lyckligare :) Gud, vad snäll han e :) Och han stått ut med allt skit från Xet.... att få sitt personnr uppsnokat o sen blivit kollad i div register.. bara för att försöka använda det mot honom... Fast det var ju inte mkt han luskade fram... vad han har för en bil... vad han har för årsinkomst... vad han nu har för nytta av att veta det :)
-------------------------------
Mia har just varit här o fikat... kul!! Ska snart natta Jenny.. hon börjar bli trött o gnällig. Sen ska jag fortsätta måla på Jennys rum.. fått målat lite innan i kväll :)
-------------------------------
Jenny sover, jag har fått målat lite o väntar nu på att tvätten ska bli klar, sen e det kudden som gäller. Vill ju vara utvilad i morgon, så jag inte somnar i Jans soffa *s* Ska lasta bilen med sopor i morgon kväll o köra till tippen på lördag. Sen har jag ett möte inbokat efter jobbet... Och ev så ska Jan o jag köra inom Triangeln ... Valet e hans o på den biten e han jäkligt svårflörtad :-/ Men han e lika go´för det.. han tar ju jobbemat med till mig i morgon :)

Jocke har hittat en ny artist... Frida heter hon o kommer från Skivarp. Hennes låt heter "Dunka mig gul & blå". Är du av det känsliga slaget... då ska du inte lyssna på låten :) Här hittar du den.. bara att klicka på låten under Mina låtar :) http://www.allears.se/MyPage.aspx?name=Frida

Nästa vecka måste jag ner till piercaren o prata. Han har lovat att byta mina piercingar när det e dax för MR... vilket e veckan efter påsk. Får ju inte ha metall i kroppen då. Köpte andra härom månaden i tillåtet material. O då kan han även kolla på ena piercingen som gör lite ont ibland. Faktum e att den senaste piercingen e den som läkar bäst.. inga bekymmer alls...

Veckan efter påsk har jag tagit semester. Ska inte göra nåt mer än att färdigställa Jennys rum.. om det inte e klart tills dess. Och så sova :)
Sommarsemestern som jag la in om, blev inte godkänd... fick flytta den en vecka. Uffe sa sen att han ska flytta Jans semester oxå... så alla våra veckor blir samtidigt. Och det var helt ok med Jan. Vi har ändå inget speciellt planerat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var Jenny också med på tjejkvällen? Jag trodde bara att det var du och Jessika?

Har X:et börjat att bli jobbig igen han var väl rätt lugn ett tag?

Vicki