13 mars, 2007

Tisdag

och trots att det kommit in mkt bilar under dagen, så har vi knappt haft att göra. För hon som skriver ut våra lappar är sjuk o då kan vi inte lappa bilarna :( Hela eftermiddan flöt vi mest runt o gjorde aboslut ingenting.

Nu i kväll efter middan, så körde Jenny o jag till Jan. Tog en fika. Sen körde vi bort till mamma o ställde hennes bil o så körde vi o släppte av Jan... jag ska ha hans bil i morgon.
Jobbar bara till lunch i morgon.. ska på u-samtal med Pontus senare. Jan har inte bestämt om han följer med. Beror på hur mkt dom har att göra på jobbet. Om han inte följer med, så lutar det mot att jag ska köra o få hans lackkonservering checkad... han ska ringa dit på morgonen o höra om dom har tid. Sen så ska jag byta o ta mammas bil igen. Tråkigt o jobbigt med alla dessa byten... går väldigt mkt tid som jag hade behövt hemma. Men i morgon kväll o på torsdag så får jag göra lite här i stället.
Vet inte om jag tillbringar en del av helgen hos Jan... ev ska vi jobba över på lördag oxå. Sen så vill jag gärna iväg o träna.

Nej, nu ska jag hänga upp tvätten o sen gå o lägga mig. Har redan sovit en stund när jag nattade Jenny o vaknade med ont i halsen :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade du inte en bil på gågn? Din andra bil fungerar inte den alls?

Vicki