25 mars, 2007

Söndag

I går var Jenny o jag i stan... fikade hos Annelie o Göran, lika trevligt som alltid :)
Sen när vi gick o shoppade så kom huvudvärken smygande o när jag kom hem så hade jag migrän :( Låg hela kvällen... kunde inte äta eller nåt.... först nu mår jag bättre.
Jag som hade så mkt att göra på Jennys rum... fick inte gjort ett dugg... får se om vi kan få fixat lite där i dag... Måste få målat klart ena väggen + lite till, för nu har vi bestämt att sängen ska stå på ett annat ställe :)
--------------------------------------
Ska städa till marsvinen när vi ätit middag o ska då försöka mig på att ta foton... Batterierna tog slut, så dom e på laddning nu.
Middan e igång för fullt... blir kotletter, gräddsås o potatis i dag :)
Ska sen hem till Jan o ta en fika efter Jennys simning. Han vill väl ha sin bil o jag ska hämta mammas bil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det någon bild på marsvinen?

Har du planerat när du ska ha semester i sommar?

Vicki

Anonym sa...

Såg din mamma här i Bara idag. Hann bara säga hej för jag skulle i väg med Amelia till kören.

Vicki