12 mars, 2007

Vårkänslorna

flödar... :) Spritter i hela kroppen *s* Underbart väder i dag o var så skönt att jobba ute. Till lunch fick jag hänga av mig lite kläder, blev för varmt.
Nu i kväll har jag varit hos Jan o hjälpt honom tvätta bilen, m.m. Hade Jenny med. Jessica o Pontus tog bussen in sen... kom bort till oss, sen skulle dom på McDonalds... o ville ha Jenny med. Så då tog Jan o jag en kopp kaffe hos honom o så kom dom dit sen. Pontus ska sova hos mormor i natt, då han ska till distriktsköterskan i morgon bitti.
Nu ska jag natta Jenny...

Fan, varför ska det vara så komplicerat att vara kär o få allt att funka som man vill? Kan inte låta bli honom... *s* O han kan inte låta bli mig :) Jaja.. vi får väl köra en dag i taget o se hur det går. Så fort vi bestämmer att vi inte ska träffas, så ringde nån av oss den andre o bokar in en träff *s* Han behövde egentligen inte min hjälp varken igår eller idag *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha.. jadu denna kärleken

Tur att man verkligen har hittat rätt.. :o))

Ha dé bäst... // Annelie