03 mars, 2007

Sömnig...

Somnade i Jans soffa igår kväll, får prata i kväll i stället. Kände att jag inte orkade o han förstod. Sen gick vi upp kl 5, jobbat över i dag. Letat bilar åt Uffe o sen hade han o jag ett litet "förtroligt" samtal :) Jan vet vad det handlade om.. informerade honom i fall nån sett oss, då Uffe gick o höll om mig *s*
Efter jobb körde vi till Jägersro Center o handlade en nätverkskabel till Jessicas dator o åt lite. Sen hem till Jan o tog en fika innan jag körde hem. Nu kollar jag mailen, tvättar o lite sånt, kör sen tillbaka till Jan igen. Och så kommer Lizette dit i kväll.. hon är med en kompis hos dennes pappa i helgen o pappan bor en liten bit från Jan. Nu e dom nog o hälsar på mormor.

Börjar bli förkyld.. hoppas jag inte somnar i soffan i kväll igen.. inte innan vi pratat. Det känns som om det inte går att skjuta på längre. Jag kan somna efteråt *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Har det hänt något eller det är inte något sånt ni behöver prata om?

Vicki