09 mars, 2007

Äntligen...

är det fredag :)
Mår finfint idag.. fysiskt, alltså. Ingen maginfluesa :) Jobbat i dag... jättemycket att göra. Kommer en massa bilar i helgen som behöver plats, så vi har flyttat bilar nästan hela dagen. Skönt var iaf att jag slapp jobba med Almedina :) Funkar inte så bra... medans Agge o jag jobbar skitbra ihopa :) Men sen har vi mer att prata om, beror kanske på att vi är mer i samma ålder.

Hämtade Lizze på hemvägen... jäkla bil... maxfart var 80 km/h... i nerförbacke i medvind :-/ I uppförbacke gick den i 40... Grät o slog på ratten, precis som om det skulle hjälpa... Och så ringde GUDEN... (Jan, alltså) o sa att han kunde hämta Jenny hos dagmamma o så skulle vi mötas i Trelleborg, så kunde jag ta hans bil sen.
Så nu kör vi Opel *ler*

I morgon ska vi på middag hos Jans mamma... både Lizze o Jenny ska med... blir kul :) Hoppas vädret e fint, då kan dom gå ut o leka lite efter middan.
Har just bränt en skiva jag ska spela i Jans bil i morgon.. han kommer säkert till att dö.. han gillar inte Melodifestivalen *s* Men i bland så måste man offra sig, eller hur? Nästan så jag ska be om att få köra.. för den som kör bestämmer över stereon *flin*

Sover hemma i natt.. får se hur vi gör i morgon.. vet inte riktigt vad jag känner för. Måste se hur mkt jag har att göra här o vet inte om Krister kommer i helgen med vår nya torktumlare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fullt upp som vanligt på helgen ser jag.. *s*

Vi själva hade tänkt oss att ha bjudning i morgonkväll,, på mat och dryck till de två som hjälpte oss när vi flyttade.. men Annica kunde inte.. var tvungen att hoppa in o jobba extra... så det får bli en annan helg frampå.

Sitter uppe denna fredagskväll p.g.a värken.. orkar inte sova inte ens att ligga... tror ja blir tokig snart.. :o((

Ha en trevlig helg ihop med de dina.. // Annelie

Anonym sa...

Ska ni se melodifestivalen i kväll? Har du någon favorit?

Hur gick det på middan hos Jans mamma? Det var väl en gång som det inte gick riktigt bra när någon av tjejerna var med? Blev det god midda idag med?

Vi ska på kalas idag också, hos brossan tjej. Hon skulle bjuda på smörgåstårta,gott!!

Vicki