15 mars, 2007

Snart helg :)

Ska bli skönt... fast det har varit lugnt på jobbet idag. Jobbat mest själv... Agga gav mig lite jobb o sen hittade jag lite själv. Strax innan lunch kom hon o hjälpte mig o sen i em så synade vi bilar fram till kl 15, sen hade vi inte mer att göra. En del av jobbet får vi göra om i morgon, då dom kommer flytta bilarna i kväll, men det hade vi räknat med :) Annars så har vi inget att göra i morgon o då åker vi in i hallen o får stå där i stället.. o det gör man absolut inte frivillligt *s*Almedina jobbade själv på sitt håll o sen helt plötsligt när vi skulle ha tag på henne.. ja, då hade hon kört hem.

I helgen har Jan o jag bestämt att vi ska träna... fast å andra sidan, det har vi bestämt flera gånger tidigare *s* Jag ska iaf packa ner mina träningskläder o ta med. Tänk om vi kunde ta o åka till Badhuset oxå.. ja, vi får väl se. Ska städa bilen oxå i helgen.. det kan jag inte göra här hemma. Här finns inte nån kontakt så jag kan dammsuga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äré ett bra och fint badhus i Trelleborg..??

Gick förbi där häromdan med hunden,, det verkade ganska så stort.. eller hur äré med den saken..??

Ha en mysig helg.. // Annelie