17 mars, 2007

Trött...

i benen... gått massor i dag o jobbat hårt. Vår kära arbetsledare fixade inte att organisera arbetet, så Jan, jag o Hansson tog tag i vissa delar själv o såg till att det blev gjort. Så vi hann med allt + en del annat... För när Almedina skulle fördela arbetet, så slutade det med att ingen visste vad den andre skulle göra.. bilar kördes fel, osv.
Vet nog redan vad jag ska göra på måndag, för hittade inte två bilar Uffe bett mig leta redan på... blir till att söka igenom hela stället. Fast egentligen blir jag glad när jag får såna uppgifter av Uffe.. jag vet ju att jag får dem för att han vet att jag fixar det... det har han sagt :)

Nu e jag hemma... ska tvätta lite arbetskläder, mm. Sen har Jan bett mig hämta upp "plankor" på ditvägen... Så ska vi slappa i soffan o kolla på nån film eller nåt. Och i morgon ska vi till Annelie o hämta Jennys nya säng. Och innan dess ska jag ha städat Mazdan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp,, ytterligare en natt man sitter här som är sömnlös p.g.a värk.. :o(

"Plankor"..?? Äré "plankor" från Harmony du menade då..??

Japp,, vi ses senare idá.. :o)
Göran har plockat fram allt i alla fall... ska höra med honom så han även har tagit fram sängbordet...

Synes.. // Annelie