06 mars, 2007

Vad är det för en dag?

Var helt säker på att det var onsdag, tills Jessica sa att det bara var tisdag... Tog tid innan jag ville tro henne, men när dom sa tisdag på radion, så hade jag inte mkt val *s*

Värmen kom sent i går kväll... o nu har vi nästan lika varmt som vi brukar ha. Jenny o jag sov iaf hos Jan i natt.. Jenny badade innan hon gick o la sig... o tog sedan ett bad i förmiddags innan vi körde därifrån. Ja, jag e hemma med henne i dag oxå, men i morgon får hon åka till dagmamman igen.

Vi e bjudna till Jans mamma på middag i helgen, men jag sa åt Jan att han får bestämma. Jag har ju de små större delen av helgen + att jag troligtvis ska jobba över på lördag. Fast det ska ju Jan oxå göra. Vet ännu inte om vi ska samåka eller hur vi gör isf...

Ja, Annelie... det är detsamma som den du vet...kan man väl säga ;)

Nu ska jag ta o städa lite o måste komma ihåg att ringa Uffe.
-------------------------------
Så... nu e middan avklarad... blir dock inte till att ta med på jobbet i morgon, då vi hade våfflor.
Är trött o ska lägga mig tidigt i kväll... ska bli skönt att inte behöva sova med stängd dörr... nu har vi inte den kissande katten kvar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du dem små tjejerna när du jobbar helg? Eller dagmamman har helgbarn med?

Vicki

Anonym sa...

Kul att läsa din blogg!

Förresten, du är "tagen" :-)
Kolla min blogg för info.