05 mars, 2007

Ny vecka...

o jag VABbar. Jenny kräktes först i fredags... men sen gick det över... Hon hade lite diarré men trodde att det inte var nåt. Hon var så pigg o glad. Åkte till simningen.. o där kräktes hon igen :( Så hon fick avbryta det.. men så arg hon var... skrek fula ord till mig o jag fick dra det nerkräkta barnet in i duschen *s* Vi skulle hem till mamma efteråt o hämta en värmefläkt, men hon hade inte kommit hem än,, var i Lund. Då ringde Jan o sa att vi kunde komma upp till honom o ta en fika o Jenny kunde fortsätta badet i hans badkar *s* Så snäll han är!!!
Sen ringde mamma när hon kommit hem så körde vi dit o hämtade fläkten o så sa hon att jag kunde ta hennes bil.
Jenny har inte kräkt mer eller så, men hon får vara hemma idag ändå...vill se att hon är helt bra i magen innan hon går tillbaka till dagmamman. Ska se om jag kan jobba över på lördag o tjäna in lite pengar :)

Jan o jag fick pratat i helgen... men ändå känns det som om vi inte riktigt kommit fram till nåt. Jo... att vi ska träffas mindre, för jag måste ha mer tid hemma med de stora barnen. Han sa att han rättar sig efter mitt beslut... det e ju jag som har barnen. Men vi har redan bestämt saker vi ska göra tillsammans... o förhoppningen är att vi kan få de stora barnen med på lite av de grejor... att vi alla kan göra nåt tillsammans. Det e svårt att ta ett sånt beslut... han e min stora kärlek + min bästa kompis.. tror han vet allt om mig... sånt som ingen annan vet.
Vi har i alla fall, trots allt, haft en jättemysig helg *ler* Gick på Maxi i går eftermiddags o handlade tillsammans... han betalar lite av mitt o jag lite av hans.. o så blir det säkert rätt i slutändan *s*
Och jag har ju nåt väldigt speciellt som jag fått av honom *s* Två piercingar *asg* Dom flesta på jobbet vet väl om det, men här e det nog bara Annelie som vet om det o hon vet bara den ena. Ja... o så den jag själv har betalt *s* E det inte så, Annelie?

Ja... så var värmepannan i huset sönder IGEN!!! :( Gick väl sönder i fredags... har 15 grader här nu... så trött på det! Nyligen var det varmvattnet som krånglade.. Bara uppe på de storas rum som det e lite varmare. Får dom inte fixat det idag, så överväger jag att sova hos Jan i natt, för att slippa frysa. Måste ju tänka på Jenny oxå.

I dag ska vi bli av med Cola. Förnyade min annons på Blocket i lördags o fick sen mail från en tjej i Södra Sandby. Sen ringde det från en texttelefon igår kväll o det var den tjejen. Vi ska träffas i Staffanstorp, för hon har inte bil. Det går säkert bra. Hon är döv, men jag kan liiite teckenspråk o klarar att bokstavera hyfsat bra... frågan är om jag klarar av att läsa när hon bokstaverar.
Ska passa på o träffa Lizette samtidigt :)
-----------------------------
Nu e det nån här o kollar på pannan.. men trots dom hållt på i över en timme, så har det inte hänt nåt :( Jenny o jag kör iaf till Jan senare... pratade med honom innan o vi var självklart välkomna :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bor du i hyres? Eller du får kosta på värmepanna och sånt själv om det går i söndes?

Har du träffat Annelie så ni har pratat sedan hon flytta ner?

Vicki

Anonym sa...

Heeejjjj igen Christel...
Nu så kan du höra av dig vilken dag det passar dig att hämta..

*snyft* mamma & pappa har åkt hem... :o((

Joo,, det är sant.. ja vet den ena..men som du säger inte den andra.. *fniss*

Ha dé bäst.. // Annelie