11 mars, 2007

Söndag

Jan ringde i förmiddags o undrade om jag ville hjälpa honom med bilklädseln. Kollade med de små o dom tyckte vi skulle åka dit.
Ringde o pratade med 3 o dom hade en lånetelefon inne, så vi bestämde att vi skulle åka dit o lämna in min.
Vilken jävla säljare!! Han måste ha missat charmkursen helt.. Det e inget fel på min telefon... det e hos mig telefonen ligger... Att jag måste starta om mobilen minst 5 ggr om dagen, det e sånt man måste räkna med. Hallå?? Och vadå kameran tar dåliga bilder.. kolla här på kollegans katt.. visst e den söt? Som jag skällde... med vad hjälpte det? Jan skämdes o gick ur butiken *s* Min mobil e inlämnad... men han sa räkna inte med att dom hittar nåt fel. Fick en lånetelefon som tar fan så mkt bättre bilder, trots det e en sämre kamera i den... Det vågar jag ju inte säga.. då får jag väl se bilder på kollegans hund nästa gång *asg* Fast vi fick vända o byta lånetelefon.. då den var sönder o inte gick att starta. Först skyllde han på batteriet, sen på laddaren. Till slut förstod han att det var mobilen som var sönder. Dom måste varit i desperat behov av folk när han fick sin anställning...

Nu e vi hemma om.. ska köra till simningen strax, lämna Jans bil o hämta mammas. Lizette har åkt hem... hennes pappa hämtade henne på Lidl´s parkering.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa.. man kan bli totalt "skogstokig" när försäljarna är sååå jäkla nonchalanta..

Vissa är såna översittare.. *suck*

Ha dé bäst.. // Annelie

Anonym sa...

Var lämna du in din telefon? Jag hade också problem med min telefon så dem skicka i väg den men det var inget fel på den. Det verkar som om många telefoner inom 3 är kassa mellan varven. Var en del som hade klagat när jag lämna in min.

Vicki