20 mars, 2007

Sjuklingen..

Jenny har varit hemma idag... Eller hemma o hemma.... Hon var ledsen o grät efter Jan igår kväll, så vi körde dit. Jenny somnade snällt efter att ha myst med Jan i soffan en stund. I morse gick hon upp kl 5 när Jan gick upp, för hon träffa honom innan han körde till jobbet. Sen satte hon sig o kollade på tv medans jag somnade om o när jag sen vaknade, då sov hon i soffan.
Vi körde o fikade, gick en sväng på Valen, sen körde vi till Annelie o fikade *kul*
Jessica kom dit när hon slutat skolan o sen gick vi till Mandala så Jessica fick handlat ett piercingsmycke. Sen vidare till Maxi o handlade lite. Vi var inte hemma förrän 15.30.
Sen började jag måla Jennys rum. Körde sen till Trelleborg.. snabbt upp om hos Jan o hämtade en mobil, inom till mamma o sen hem igen.
Nu har vi ätit en sen middag o Jenny ska strax i säng.

Fick just det bekräftat att jag blivit lurad på min Mazda... Jag hade det på känn... Det e ju inte första gången...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för fikastunden... :o)

Mmm.. jag förstår dig att du vill flytta in till Trelleborg.. så du slipper sååå mycké bilåkning.. *s*

Ha dé bäst.. // Annelie

Anonym sa...

Vad är det som hänt med Maztan eftersom du blivit lurad?

Vicki