25 januari, 2007

Minsann...

nu närmar det sig helgen Thumbs Up Ska bli skönt, som vanligt.
I morgon ska jag på mötet på jobbet på eftermiddan. På lördag ska vi åka o titta på hockey.

I dag har jag varit en sväng i Malmö o sen en sväng i Trelleborg. Massor att handla... blev en lampa på ÖB. Har dock inte packat upp den än, måste kasta den gamle lampan först, som lagt av. Priset var lagom.. 99 kr :)

Så.. nu har jag bytat smycke i näsan. Visst, har bara haft den i en vecka, men jag inbillar mig att hålet fanns kvar sedan förra gången jag hade hål där o att det bara är huden ovanför som läkt ihopa. Det kändes inte alls lika denna gången, nu har jag kunnat snurra obehindrat hela tiden.

I morgon har jag sovmorgon... ska inte lämna Jenny förrän senare :) Ska bli skönt, det tycker hon oxå.

Cola löper.. jäkla katt till att jama *s* Tråkigt bara att hon kissar på golvet när hon löper *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyyy.. för att ha en katt som löper.. då skulle ja bli tokig.
Då äré värt att sterilisera eller kastrera (om det är en hankatt vill säga), men jag misstänker Cola är en hona.

Vi har ju två hankatter.. men båda två är kastrerade.

Ha en trevlig helg... ska ja ha.. Göran är ju hemma.. *URMYSIGT* // Annelie