12 januari, 2007

Ryggproblemen

kvarstår :(
Kiropraktikern sa idag att det e nog värre än vad det verkade från början. Troligtvis så har jag sprickor i en disk och det tar längre tid att läka än vad han först trodde, annars så skulle jag varit bättre vid detta laget. Ska dit igen på måndag förmiddag o på eftermiddan ska jag till läkaren.
Jan har lovat att ta hand om mig i helgen o passa upp mig, så om en stund ska jag köra dit o bara njuta av att bli uppassad *fniss* Ska ta ett varmt o skönt bad, äta gott o dricka lite kaffe :) Och pyssla, hade jag tänkt.

Var hos mamma idag o fick en kasse med pärlmönster, som hon fått men inte själv ville ha :) Men just nu ligger pärlbroderiet på hyllan... roligare att scrappa... fått en massa nya foton jag vill använda. Önskar bara att jag hade fler scraptidningar, då jag behöver lite nya fräscha idéer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir du upppassade i helgen? Fick du någon god mat när du kom dit i går?

Ha det bra,Vicki