19 januari, 2007

Jag lever...

det känner jag i ryggen *suck* Jaja, nu e det helg o nu ska jag vila upp mig :-)

Jenny bara tjatar om simskolan *ler* När ska vi åka? Och jag svarar att det är två dagar kvar.. o en stund senare frågar hon samma sak.

Hon e bra rolig... Hon ska bli "lagare" på McDonalds *ler* I Trelleborg. Och så ska hon bli "karusellputtare" *flinar* Hon pratar mkt om när vi var på Tosselilla o hon åkte Virvelvinden med Jan. Då stod en kille o puttade fart på dom... Så då får väl Jocke lära henne.. han har ju varit "karusellputtare" *s*

Tror inte jag kommer pyssla så mkt i helgen... Sugen på att göra kort, men väntar på några stämplar, som jag hoppats skulle komma idag. Men jag ska ändå ta med lite grejor till Jan, om i fall att jag känner för det. Har redan en del där, så jag behöver inte ta med så mkt. Det blir så tungt att bära oxå.

Inga kommentarer: