30 januari, 2007

Fasiken...

Den svarta färgen i skrivaren tog slut härom dagen, så i går var jag o köpte en ny patron. Sätter i den som vanligt o när jag sen ska skriva ut, så får jag upp att visa delar i skrivaren behöver bytas o att jag måste lämna in den på reperation :( Och hur billigt kan det vara? Billigare att köpa en ny skrivare.. o det har jag inte råd med. Får ringa till butiken senare o höra vad dom säger. Problemet e ju oxå att jag har grejor jag måste skriva ut...

Min chef ringde just o skällde på mig för att jag e sjukskriven. Pga min frånvaro så måste han nu anställa mer folk o det kostar pengar. Tro inte han frågade hur jag mår, eller nåt sånt...

Just nu lever katterna rövare här.. Jagar varandra genom rummen, upp i fönsterkarmarna, över bord, osv... rent tokiga e dom *s*

---------------------------------------

När jag hämtade Jenny hos dagmamman idag, så sa hon att hon inte kände sig riktigt bra. Sen har hon mest legat o vilat o kl. 19 somnade hon i soffan. Nu e hon vaken igen... hon ville kolla på Grammisgalan *ler* Kan inte avgöra om hon har feber eller inte.. e ett gränsfall. Får se hur hon mår i natt o när hon vaknar i morgon bitti... kanske hon får vara hemma.


I dag har jag fått förra året och ÅRETS födelsepresent av mamma *ler* Fick en ny digitalkamera :o) En HP-nånting... jättefin o tar kanonbilder. Fick ett 1Gb minnekort oxå, så nu kan jag ta massor av bilder.

Nu ska jag fortsätta titta på Grammisgalan o heja på Jonas (Basshunter) :o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.. tur att inte ja har den människan som chef.. ja hade blivit "skogstokig"..
Jaru Christel.. visst äré konstigt att allt ska gå sönder när du har som sämst ställt..
Tråkigt när du sitter i den båten att du är sjukskriven..
Det gör ju iofs jag oxå.. men vi är ju ändå två.. // Ha dé bäst Annelie

Anonym sa...

Vad är det för en chef du har? Så kan man inte ringa hem till sina anstälda och säga. Det är inte dina problem om det blir mer pengar för företaget.

Vicki

Anonym sa...

Hur gick det för Basshunter på galan? Jag hann inte se på den. Var din brossa med där?

Vicki