22 januari, 2007

Måndag igen...

o jag har varit hos kotknackaren. Blir inte ett dugg bättre, så jag kommer nog sluta där. Pratat med företagshälsovården i dag, så läkaren skriver en remiss till magnetröntgen.

Snöar gör det här :)

Jenny började på Plask & Lek igår o hon tyckte det var jätteroligt.. vill gå varje dag *ler* Hon t o m doppade huvudet, "för det sa ju ledaren". Vendela var oxå där, men hon var i gruppen innan, men for upp ur vattnet o kramade om Jenny *ler*

Jan var oxå med o efteråt körde vi hem till honom o fikade.


Nu har jag hållt på här o fixat med internetet.. Troligtvis har BB haft nåt problem, för helt plötsligt började det funka igen *glad*

------------------------------------------

Då lider kvällen mot sitt slut, jag har redan sovit en stund, när jag nattade Jenny *s* Övervägde just att ta en kopp kaffe, men då sover jag inte i natt... o det vill jag ju göra.
Ryggvärken nu e hemsk... grät när jag pratade med Jan innan Sad Han tröstade så gott han kunde. Jag är glad att jag inte ska till kotknackaren i morgon.

På onsdag fyller Zalma 2 år, så då ska vi dit, om vädret tillåter. Pontus vill inte med, men Jessica vill, ifall Basshunter kommer dit *s* Har gjort ett kort hon ska få, sen får jag se vad jag köper i present åt henne. Vi brukar inte fira födelsedagar tillsammans, så jag e lite förvånad över att vi är bjudna. Jaja.. vi ska kanske diskutera piercingar... o så vet hon att jag vill se hennes nya piercing *avis*
Sen har jag sagt att om jag vill, så tar han ledigt när det är utvecklingssamtal o infomöte på Pontus skola o följer med dit *glad* Känns så bra när han följer med Spaz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm.. personligen så tycker ja du gör rätt i att sluta hos kiropraktorn... eftersom du inte vart på MR ännu..

Konstigt att han vågar.. men, men.
Hoppas nu bara han verkligen VET vad han gör..

Ha en bra vecka.. // Annelie

Anonym sa...

Är det Jennifer som har pircat sig?
Det är väl trevligt att komma på kalas?

Ronja,Zalma och Eliot är hos samma dagmamma för tillfälligt. Jag tror det skiljer ca 3veckor på Ronja&Zalma.

Vicki