08 januari, 2007

Ajajaj...

Knappt sovit i natt... gör t o m ont att ligga :(
Körde till jobbet, men meddelade direkt att jag inte blev långvarig. Ringde företagshälsan o fick en tid o sen ringde jag kiropraktikern o fick tid där oxå. Gick hem efter frukost. Eller rättare sagt, körde direkt till företagshälsan, som sa att vi skulle avvakta vad kiropraktikern sa.
Där var jag på eftermiddan... o aj, vad ont det gjorde när han knäckte till min rygg. Men förhoppnigsvis gör det nytta :) Ska dit i morgon igen.
Ryggskott e det iaf inte.. o inte ischias heller. Troligtvis har det delvis med min utbrändhet att göra.

Jessica åkte med Jan o pågarna till Trelleborg, sen körde Jan henne hem o tog en fika här. Jenny blev jätteglad... dom spelade kort tillsammans.. ett påhittat spel av Jenny, där hon bestämde reglerna efterhand *s*

Med Nancys hjälp har jag lärt mig byta bakis *tack, vännen!*
Hittade ingen jag ville ha, så jag gjorde en själv.. men e långt ifrån nöjd. Men skam den som ger sig... ska göra en bättre vid tillfälle :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev väl bra? Vad är du inte nöjd med?