05 januari, 2007

Hockey :)

Satt på middan på jobb o läste tidningen. Plötsligt frågade Jan vad vi skulle göra i kväll. -Tja, inget speciellt, svarade jag. (Ok.. jag skulle tvätta, färga håret, men det kan jag göra i morgon....)
Så då frågade han om vi ville följa med o kolla på MIF... det var familjekväll, dvs halva priset på vissa platser, om man har barn under 16 år med. Jenny som brukar vilja kolla på fotboll, kanske skulle gilla det.

Jessica ville gärna följa med, men Pontus ville inte. Och Jenny tyckte det skulle bli jättespännande.

Så när jag hämtat henne, så körde vi hem om en kort stund, innan vi körde till Jan o bytte bil. In till Stadion o köpte biljetter o sen bjöd Jan på fika innan matchen.


Det var kul att se matchen, även om jag inte kan ett dugg om hockey. Fattade inget om Icing, osv... men det var en häftig stämning o det gick vilt till ute på isen emellanåt *s*



Timrå vann tyvärr med 3-0 :(

Jag gör gärna om detta, ev blir det redan nästa vecka :) Dock utan Jenny då, för det var för länge för henne att sitta stilla. Och så vill hon hellre titta på fotboll, sa hon *s* Så då får vi ta henne på en fotbollsmatch till sommaren i stället.
Nu ska jag strax lägga mig... hade ju tänkt lägga mig tidigt i kväll, så jag inte somnar i Jans soffa i morgon, men så blev det ju inte... *s*
Har iaf haft en skitkul kväll o det var så snällt av Jan att bjuda oss på detta :) Love him!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad brukar ni se för fotboll med Jenny,är det MFF? Eller hon är nöjd med vilken fotboll som helst ex när ugndomslagen spelar?

Vicki