14 januari, 2007

Då är

helgen slut o jag likaså. Ryggen blir bara värre o värre. Oavsett om jag vilar eller gör nåt, så har jag lika ont. Haft så ont i dag att jag gråtit. Jan har gjort vad han kan för att hjälpa mig, men det finns inte så mkt att göra.

Middan igår var mumsig... var skönt att slippa göra nåt o bara bli uppassad. Men samtidigt jobbigt, för jag är van vid att vara den som fixar *s* Jaja... Jan sa att jag får vänja mig *s* Han t o m fixade frukosten till både mig o Jenny. Vi bara satt o väntade medans han rostade mackor o bredde dom åt oss :) Får väl återgälda det när jag är bra i min rygg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. vadå vänja dig..??
Är ni på G att kanske flytta ihop..???!!!

Gud va gött det är o bli uppassad ibland.. varje dag denna vecka så har Göran kokat gröt åt mig på morgonen.. han skämmer verkligen bort mig ibland.. men jag gör ju detsamma..

Krya på dig.. // Annelie