28 januari, 2007

Suck...

då var även denna helg slut :(
Hockey igår var väl inte så mkt att hurra över... Malmö hade noll koll på pucken... for mest runt som yra höns. Frölunda lekte in sina mål som ingenting. Men sen hade dom ju en hejarklack som hette duga... blev duktigt imponerad av deras engangemang... Malmös hejarklack hörde man inte många pip i från. Det märkes vilken hejarklack som trodde på sitt lag o som pushade på dom.
Efter matchen körde vi till Burger King o käkade.

I dag körde vi hem rätt tidigt. Jag hade o göra hemma (hur mkt visste jag inte, trodde ju att Jessica o Pontus kunde diskat o plockat undan LITE efter sig, men icke). Städade, diskade o tvättade innan jag började på middan.
Efter middan var det dags att köra till simskolan...
Där gick allt bra, men hon vågade inte doppa huvudet denna gången. Men hon går ju där bl a för att få vattenvana. Jan var inte med idag, men Jessica var med. Av nån konstig anledning så vill Jenny att Pontus ska följa med.. får se om han gör det nästa helg.
Efter simningen så körde vi hem till Jan o tog en snabb fika. Jag hade glömt lite pysselgrejor där, som jag tänkte använda i morgon, så det var därför vi körde dit.

Nu ska jag ta en macka o sen lägga mig... ny dag i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. har du ingé du kan dra in för dina stora barn när de inte ens kan plocka undan efter sig själva.. som typ månadspeng eller nåt annat "bra o ha-saker"..??

Ha en trevlig vecka.. // Annelie