07 januari, 2007

Ryggskott...

verkar det som om jag fått :(
Började ju nyårsafton med att jag vaknade med ont i ryggen... o det har inte släppt än, bara blivit värre. Så länge jag e uppe o går, så känns det hyfsat.. men i övrigt inte. Det gör ont att sitta, ligga, osv. Hade så ont i går kväll, att jag inte kunde somna, utan fick ta en halv sömntablett :( Nu har jag fått några starka värktabletter, så jag ska ta en sån när jag lägger mig. Jag ska lixom till jobbet i morgon ändå. Annars kommer inte Jessica dit, det e sista dagen hon jobbar i morgon. Men klarar jag inte jobba, så åker jag till läkaren o så får Jessica åka med Jan o hans kollegor till Trelleborg o så kör Jan henne hem, eller så hämtar jag henne. Allt beror på hur jag känner mig då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du hitta en bakis till sist? Den blev ju bra!

Hur har det gått med ryggen fick du åka till läkaren?

Vicki