03 januari, 2007

Halloj!

Ja... då rullar allt på nästan som vanligt, igen.
Jobbar o står i... megamycket att göra på jobbet. Ont i ryggen så jag har svårt att röra mig just nu, men det går väl över. Började på nyårsafton o i kväll e det värre än tidigare. Men ska jobba ändå, annars kommer inte Jessica till jobbet.
Pontus har varit ovanligt duktig i dag.. städat när vi jobbade. Men det var för att flickvännen skulle komma på besök *ler* Och härom dagen städade han till marsvinen :)

Jessica fick lovord i dag... Agge frågade om hon tvunget skulle börja skolan igen... hade varit bättre att hon jobbat, för det funkar så bra med oss fyra :) Jag sa att hon kunde ju säga det till Calle *s*

Har nu tagit hem lite jobbekläder o tvättar. Till helgen ska jag tvätta lite jobbekläder åt Jan. Det e ju så att vi bara får en uppsättning vinterkläder o lämnar vi in dom till tvätt på jobbet, så tar det några dagar innan vi får tillbaka dom. Så jag tvättar mina kläder hemma.

I går somnade jag när jag nattade Jenny... så trött jag var. Ändå e jag så trött i kväll, så nu ska jag gå o lägga mig.

Inga kommentarer: