05 januari, 2007

Fredag

o jag har gått mycket på jobbet idag.
Vi har varit av med 50-60 bilar o de senaste dagarna har vi letat som bara den. Så idag gick vi igenom alla bilarna ytterligare en gång. Ola på CMP sa att det inte var lönt, för att han visste att bilarna inte hade kommit. Men vi fortsatte o letade o vips.. så hittade vi dom. Då har dom stått mitt framför näsan på oss hela veckan, men ingen visste vad det var för bilar. Det e ju en väldig rotation på bilarna... dom flyttas runt hela tiden.


Sen fick vi i uppdrag att syna några bilar på ett område i utkanten, där det flygit stora plåtbitar från en annan firma när det stormade. Och som bilarna såg ut... Massor av bilar fulla med repor. Taken, sidorna, ja, i stort sett överallt på bilarna hittade vi skador.

Nu håller jag på o färgar håret, sen ska jag köra till Jan. Vi ska slappa i soffan... misstänker att jag somnar väldigt tidigt i kväll *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vetit med Jan hela helgen? Brukar ni se film?

Vicki