24 januari, 2007

Jaha....

då har jag varit hos kotknackaren för sista gången på ett tag.. han sa själv att det inte var lönt att jag gick där mer just nu, eftersom jag inte blir bättre.
Var borta om hos mamma o hjälpte henne med datorn idag.. eller skulle göra, men det behövdes inte... det hon var av med låg bara på ett annat ställe *s* Men fick iaf gratis frukost *asg*

Gäller att ha kontakter.... har en bra kontakt *ler* Fick en piercing i dag *flinar* Har ju några st nu, men denna i dag fick jag inte av Jan.

Varit på kalas hos Zalma idag... o hon hade vattenkoppor. Då får kanske Jenny det.. hon har inte haft det. Men jag vill att hon ska få det innan hon blir för stor, o lämpligt är ju nu när jag e sjukskriven, då behöver jag inte VABBA :) Inte så många dagar iaf *s*

Trött i kväll... ska snart ta o kojsa, tror jag :)

Inga kommentarer: