18 januari, 2007

Happy!!

Min älskling kommer i kväll... Lovat bjuda honom på middag *ler* Han ringde för en liten stund sen... Så får jag lite avlastning i kväll o så slipper han laga middag + jobbemat :)
-----------------------------------
Kvällen har varit trevlig... fast Jessica o Pontus fick sig varsin liten utskällning av Jan, för att dom inte hjälper mig nu när jag har ont i ryggen o Pontus fick även för att han inte brukar allvar med KvP-försäljningen. Tror dom förstod vad Jan menade... Pontus blev först sur o gick upp på sitt rum, men kom sen ner igen. Jessica satt kvar o sa att hon ska städa här i morgon.
Innan Jan körde hem, så diskade han, med Jennys hjälp *ler*

Och han e alltså bara sååå snäll... Jenny skulle egentligen börja på simskola, men eftersom hon behöver ny säng o jag har mkt räkningar denna månaden, så sa jag att jag ska avboka hennes plats. Att jag sen tycker det är viktigt att ha bra vattenvana, ifall det blir en lika fin sommar som förra, då vi var iväg o badade massor.. det kan inte hjälpas. Då sa han att han betalar hennes simskola, för hon behöver det. Och om hon hade velat börja på gympa eller nåt sånt... då hade han betalat det oxå... för hon behöver komma ut o aktivera sig o träffa lite jämnåriga. Hon träffar ju inte så många hos dagmamman.

Jessica frågade igår om hon får börja spela innebandy med grabbarna på jobbet. Jan blev förvånad, men lovade att han ska kolla med dom, vad dom tycker om det. Inte alls fel.. hon behöver röra på sig. Skulle Pontus oxå göra.. idrotta på fritiden. Jag ska ju börja träna när jag e bra i min rygg.. dels för att förebygga nya ryggproblem.

Nä... nu e det dax att krama kudden... ska till kiropraktikern relativt tidigt.
Titta gärna in i min andra blogg... länken dit hittar ni till vänster...

Inga kommentarer: