10 januari, 2007

Jippie!!!!

MIF vann... trots att dom egentligen inte skulle.... Linköping har spelat bättre denna serien o MIF låg sist... ändå vann dom med 8-3 :) Gissa om publiken jublade?! Skithäftigt...vilken stämning! Jag går gärna på fler matcher... det e ju några till nu den närmsta tiden.

Käkade på Burger King på hemvägen o sen när vi kom hem till Jan, så fick jag sms från mamma att allt gick bra. Vad jag fick veta först i dag var att Jenny hade varit ledsen o gråtit igår kväll. För att hon inte ville gå o lägga sig ensam, sova själv o för hon saknade mig. Hade mamma bara sagt det, så hade vi kört o hämtat Jenny bums!!!
Nästa gång vill hon följa med på hockey, sa hon.

Ryggen e värre än tidigare... Jag gick upp o drack kaffe med Jan i morse kl. 5... o då hade jag så ont att jag inte kunde sitta.. jag gick fram o tillbaka o vaggade, enda sättet att lindra smärtan. Sen tog jag en Ipren o gick o la mig..
Hos kiropraktikern i dag, så gjorde den ena rörelsen jag gjorde, så förbaskat ont att tårarna började rinna. Igår var det inga problem, men i dag var det Sadly I Can't Så han fick ändra lite på den, för att kunna behandla ändå. Berättade att jag har falsk ischias. Sa även att jag måste börja träna regelbundet, 2-3 ggr/veckan... så nu ska jag klura ut hur det ska gå att lösa.

Nu väntar jag på att Jessica ska komma hem. Hon får se till Jenny medans jag kör o handlar (orkar inte gå med tung matkasse). Vill helst inte alls gå ut, men har inget val.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men... MIF? Nee Mora ska det vara! Dom pojkarna är det riv i ;)