30 november, 2009

En olycka kommer sällan ensam...

Stressigt värre på jobb... hinner inte med allt som ska hinnas med. I dag var det mycket skador + att vi ska dokumentera all fågelskit vi hittar på bilarna... Plus att vi saknar bilar som skulle kommit o vi har fått bilar som inte skulle kommit... En enda röra... Stressar för att hinna...men hela tiden dyker det upp nya grejor...
Och.. så har jag haft ont i ryggen en tid o det blir bara värre o värre... o just nu e det fördjävligt. Ont så jag nästan gråter. Men... inte en chans att jag kan stanna hemma från jobb... Får haka mig fram o hoppas på att kunna ta en dag ledigt OM det blir mindre att göra.

Och inte nog med detta... Jenny var dålig i magen o nu har vi stopp i toaletten :( I flera timmar har vi kämpat för att få loss det, utan resultat... snarare tvärtom... Ska göra ett litet försök till innan jag tar o lägger mig.

Inga kommentarer: