02 november, 2009

Jobbedax igen...

Ja, då har jag börjat jobba efter 2½ veckas sjukdom. E egentligen fortfarande sjukskriven, men känner mig bättre o vet att det e rörigt på jobb, då Almedina oxå e sjuk. Men kanske inte jättelyckat att börja med att gå ute hela dagen i ösregn.. *suck* Hoppas det inte utlöser en ny förkylning.. e inte direkt sugen på det. Räcker jag har tagit ledigt på onsdag för att följa med Jenny till läkaren. Förhoppningsvis så lyckas vi även pricka in vaccinationen den dagen, ska ringa Stefan i morgon o kolla upp det.

Det ska tydligen bli en del förändringar på jobb, vilket jag tycker e positivt :) Ok, kommer isf sakna att sitta på kontoret ibland, men slipper tjafset om vem det e som SKA sköta den biten. Antar att vi inte kommer ha nån "försteman", utan att vi alla kommer vara lika värda... så e det ju tyvärr inte i dagsläget... :(

I kväll e jag trött.. jag till o med mer än trött. Tagit lite i lägenheten... ska lämna den om en vecka, så vi har lite tid till på oss. Känner att jag har koll på läget... egentligen e det inte mycket kvar.. det bara ser mycket ut :)

Vi stormtrivs i den nya lägenheten... önskar bara att hyran varit lägre.. Men helst vill jag bo på Väster... nära skolan o nära Jan :)
Jenny tycker att Jan ska sova här "ibland"... ca 5 nätter i veckan *s* Så kan han köra henne till skolan :)

Nä.. om man skulle ta o lägga sig... En liten Molly har varit hos oss i natt o sov i sängen.. jag var rädd att Jenny skulle lägga sig på henne, så jag har inte sovit så bra.

1 kommentar:

Annelie sa...

Hahahaha,, de är för rolig dessa barn.
5 nätter i veckan, ja det förstår jag skulle passa den unga damen perfekt.
Slippa mamma och eventuellt hennes "tjat" den stunden.. *L*

Tråkigt med avundsjukan som det verkar vara på din arbetsplats..
:o((

Ha en bra fortsättning på veckan.. // Annelie