08 november, 2009

Städning, fars dag, mm

Vi håller på o städar den gamle lägenheten.. nycklarna ska snart lämnas o vi har kämpat hela helgen *tack mamma, Lasse o Jan* Så därför firade vi Fars Dag med Jan igår. Jenny hade ritat en massa fina teckningar + att vi tidigare fixat en present till honom. En mugg med en bild på Tess :) Han blev jätteglad :) :) Frågan e om han vågar använda den *s*
Den fina muggen.
Tikis hade en väldigt konstig sittställning i går *skrattar*
Tusse har saknat Molly i flera dagar nu.. bara går runt o letar o kallar på henne. Så vi har nu lånat hem henne några dagar o Tusse e överlycklig.. ja, t o m Tarzan blev glad. Han går efter henne hela tiden o när hon lägger sig o sover, så går han fram o tvättar henne :)
Molly somnade innan för Jennys tröja i bilen :)
När Molly kom hit, så blev jag av med henne. Letade o letade.. o till slut hittade jag henne på Jessicas rum :)
Kan det vara så skönt att sova så här?
Skulle dammsuga i kväll o då e givetvis dammsugarpåsen full. Och de andra ligger nerpackade.. nånstans i förrådet, där jag omöjligt kommer in *suck* Ska skicka ner Pontus till att försöka hitta dom o så ska jag hoppa in i duschen... Har vansinnigt ont i ryggen nu, men har lite kvar att göra innan jag har tid för en dejt med John Blund.


1 kommentar:

Vicki sa...

Vem är Molly?? Har ni skaffat en katt till?

Vicki