04 november, 2009

Tisdag

I dag har jag mestadels jobbat själv, bortsett från en stund när jag skulle lära Anton lite rapportskrivning o sånt. Frågan e dock om han lärde sig nåt, så som jag yrade *haha*
Fick reda på igår att vårt kontorsarbete ska försvinna... det ska förmännen sköta o så ska vi enbart sköta arbetet där ute. Plus att fler ska lära sig vårt jobb, ifall vi blir sjuka samtidigt (som det blev förra veckan) eller om vi får jättemycket att göra o inte hinner med allt själv. Förhoppningen är att det kommer bli mer att göra... men då ska det inte anställas mer folk, utan vi ska jobba effektivare :-/

Almedina var inne om en kort stund på jobb idag... hon e sjukskriven veckan ut o blir hon inte bättre, så ska hon gå till läkaren på fredag igen.

Jessica hämtade Jenny tidigt på skolan idag. Hon tog en kompis med sig hem o så lekte dom för fullt här, tills pappan kom o hämtade henne vid 17.30-tiden.
I morgon ska jag inte jobba... Jenny ska till läkaren för sin mage o innan dess e det dax för vaccinering.. vilket Jenny tycker ska bli bra. För hon sa att det e bättre att ta sprutan än att få svininfluensan *klok flicka*

Resten av dagen ska gå åt i den andre lägenheten. Känner mig väldigt hoppfull.

Nä, nu kallar sängen :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Gick det bra med Jennys hos doktorn igår? Vad är det som är fel på hennes mage, fick du svar?

Vicki