15 november, 2009

Söndag kväll

Ja, då var även denna helgen slut.
Lizette följde med Angelica hem o sov där.. Jenny o jag körde till Jan. Käkade lite varma mackor, sen somnade Jenny. Inte långt därefter somnade Jan... o jag satt vid datorn + kollade på film.
När jag började bli sömnig så stängde jag datorn o fortsatte kolla film. Somnade... o vaknade av att jag hörde en katt kräka :( Upp o kollade.. torkade upp. Det var Molly. Upptäckte sen när hon gick i lådan att hon var lös i magen o bajsade blod :( Så höll det på hela natten.. mest med kräkningarna. Så jag somnade riktigt först vid 4.30.
I dag verkar hon må bättre... varken kräkningar eller diarré o hon äter som vanligt. Hoppas det bara var nåt tillfälligt.

I eftermiddags var jag i Beddinge o hämtade Lizette o körde sen hem henne. Efter middan tog Pontus o jag o hjälptes åt i förrådet. Jennys bokhylla skulle upp i lägenheten... Jessica fick en annan som stod i förrådet o en byrå fick vi oxå ut därifrån.
I morgon efter jobb kommer Jan o hjälper oss till tippen med en massa skräp... sen e det bara lite kvar att få undan.. sen e där tomt :) Skönt!

Nä... nu e det sängdax.

Inga kommentarer: