17 november, 2009

Tisdag

Almedina var inne om på jobb idag o lämnade läkarintyg.. hon e sjukskriven ytterligare en vecka. De dagar det e mycket att göra, så jobbar Jan med mig. I morgon e det nog rätt lugnt, blir kanske tid till att fortsätta lära upp Anton på kontoret.

Hemma fortsätter vi packa upp o få undan. Vaktmästaren var här i dag o fixade vasken, så nu kan vi använda köksvasken igen utan att allt vatten rinner ner i underskåpet :)

I morgon blir det tippen o sen hoppas jag orka hänga upp nya gardiner. Eller, va´fan... det e ju snart dags för julgardinerna.. Ja, jag får väl ta o fundera lite på det.
Lite tavlor ska jag se om jag kan fixa till... har lite foton som ska ramas in o upp. Boka tid i tvättstugan o få tvättat... dammsuga o moppa golven..

Nu e det dax för sängen... halvsover redan. Natti

Inga kommentarer: